Retour Aanmelden
Retourneren? Niet tevreden met uw bestelling?
Retourneren is vaak een gedoe, maar dat hoeft het niet te zijn! Bij Quality Heating heb je een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van de door u bestelde product. Om het voor u gemakkelijk te maken hebben wij een retour portaal waarbij gemakkelijk een online verzendlabel kunt gaan aanmaken en uw pakket als retour kunt gaan aanmelden.
Daarbij heeft u uw track & tracé code nodig deze code heeft u ontvangen tijdens de zending naar uw woning of bedrijfspand en de postcode waarop het pakket is afgeleverd.
Stappen
Terechtgekomen in ons retourproces? Vervelend, maar niet lastig. Hieronder hebben we stap-voor-stap uitgeschreven hoe dit proces er voor u uitziet:
https://www.retourneren.nl/quality-heating
- Meld de producten retour via bovenstaand link. Als controle vragen wij uw track & trace code van uw zending.
- Heeft u het product als palletzending ontvangen? Of geeft het retourportaal aan dat het pakket om andere reden niet aangemeld kan worden, neem dan contact met ons op via info@qualityheating.nl, dan plannen we een ophaalafspraak in.
- Print het verzendlabel uit en plak deze op de doos. Plak a.u.b. nooit de verzendlabel op de originele verpakking!
- Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde afleverpunt.
- Zodra wij het pakket ontvangen, wordt uw retour in behandeling genomen. De gemiddelde verwerkingstijd is ca. 5 werkdagen na ontvangst van de retour in ons magazijn.
Retourkosten
De retourkosten zijn:
- Standaard pakket: 6,95 euro
- Groot pakket: vanaf 15 euro (vanaf 90cm x 90cm x 90cm)
- Palletzending: 55 euro (wanneer u artikel ook op pallet hebt ontvangen)
Retouren dienen te worden aangemeld in het retourportaal, zie bovenstaande stappen. Grote pakketten en palletzendingen kunnen niet in het portaal worden aangemeld. Neemt u in dat geval graag contact met ons op via info@qualityheating.nl, dan plannen wij een ophaal-afspraak voor u in.
De retourkosten worden in mindering gebracht bij het crediteren van het aankoopbedrag van de retour.
Wanneer een deelvergoeding?
Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding.
Hoe staat het met mijn retour?
Wil je weten wat de huidige status van je retour is? Begrijpelijk. Daarom houden we je altijd op de hoogte van de laatste status van je retour via een e-mail. Gemiddelde verwerkingstijd is ca. 5 werkdagen na ontvangst van de retour in ons magazijn.
Product defect, garantie?
Defecten zijn er om verholpen te worden. Ga naar de reparatie pagina.
Veelgestelde vragen
Wat zijn de verzendkosten en de levertijd?
Wij bieden altijd gratis levering aan, ongeacht de bestelwaarde. De levertijd is gemiddeld 1 tot 3 werkdagen. Als je een bestelling plaatst voor 16.00 uur, wordt deze op dezelfde dag nog verzonden. We streven ernaar om bestellingen binnen 3 werkdagen te leveren, maar het kan in uitzonderlijke gevallen tot 5 werkdagen duren. Als een product niet op voorraad is en de levertijd langer is dan gebruikelijk, zullen wij je altijd op de hoogte stellen.
Ik wil zakelijke partner worden, kan dat?
Ja dat kan zeker! Wij bieden een partnerprogramma aan voor webshops en installateurs. Stuur ons een mail met je NAW gegevens en KVK nummer. Je krijgt van ons dan een persoonlijke kortingscode die geldt op heel ons assortiment. LET OP: Vanwege de grote vraag nemen wij een beperkt aantal partners aan.
Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?
Geen zorgen. Het kan voorkomen dat je bestelling in meerdere delen verzonden wordt. Mocht je bestelling na 4 werkdagen nog niet compleet zijn, horen we dat graag. Wij zullen dan een onderzoek starten en je zo nodig een nieuw product toezenden.
Wat als er onderweg iets met mijn bestelling gebeurd?
Geen zorgen! Wij verzenden onze producten altijd verzekerd. Bij schade vragen wij u dit binnen 7 dagen aan ons kenbaar te maken. Wij zorgen dan dat u zo snel mogelijk een nieuw product krijgt.
Ik wil graag een grote bestelling plaatsen, wat nu?
Als je van plan bent om meerdere infrarood panelen te bestellen en een grote bestelling wilt plaatsen, dan kun je het beste contact opnemen met het contactformulier. Om ervoor te zorgen dat je een offerte op maat krijgt, is het belangrijk dat je duidelijk aangeeft welke panelen je wilt bestellen en hoeveel je er nodig hebt. Op deze manier kunnen wij een passende offerte opstellen en ervoor zorgen dat de bestelling zo soepel mogelijk verloopt.